Lördagskvällen!

Hade en riktigt bra lördag!
Som jag sa i min video så fick jag ju sova ut på morgonen och vaknade till sist till kaffe och frukostsmoothie klockan 13:00!!!
Men vilken underbar älskling man har! Fan, vad jag älskar dig!

Sen Drog vi hem till Frida och Nicka och käkade en riktigt god middag och spelade lite spel.
Riktigt kul och trevligt.

Idag var det däremot min tur att gå upp tidigt, gick faktiskt smärtfritt idag jag var relativt pigg imorse.
Gav min lilla Strumpa gröt och bytte om henne.
Hon fick en cool gangsta-look idag med luvtröja.

Sen när morgonen passerat med morgonmys med Isabelle framför TVn och lite bus så fick jag städmani.

Jepp, Dammsugit, dammtorkat, skurat, vädrat ja, allt som hör där till.
Jepp, jag är jätteduktig. (Nej, men även jag får flippet ibland.)

En Jättetrevlig start på Söndagen, nu behöver man ju inte ha dåligt samvete för att man slösat bort en hel dag iaf.

Kommentarer
Postat av: Din Gos <3

Åh, jag var så lycklig att jag fick sova ut idag & när man vaknar upp till en ny städad & en fräsch doft, du är underbar älskling! <3



Och jag Älskar Dej Med <3

2012-01-15 @ 19:23:40
URL: http://josefiiinejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0